Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Käytössäsi on useita maksutapoja. Valitse sinulle mieleisin!

TILAUS JA TOIMITUS 2024

Jos sinulla on postimaksuja koskeva kuponkikoodi alennus näkyy tilauksesi lopun yhteenvedossa.

Posti- ja käsittelymaksu on normaalisti 7,95 € painosta riippumatta ja laskutuslisä 1,95 € jos valitset 14 pv maksuaikaa tai maksat ostokset pienissä erissä. Perimme kuitenkin postiennakkomaksun 5,00 € tilatessasi postiennakkona. Yli 90 euron tilaukset ilman postikuluja. Tämä ei koske jälleenmyyjiä.

Om du har en kupongkod som berättigar till billigare fraktpris, observera att rabatten dras av först i slutet av din beställning. Rabatten dras alltså inte av direkt då du använder ev. kupongkod.

Information till svenskspråkiga kunder: vår webshop har ingen svenskspråkig länk men varje produkt har information även på svenska. Postavgiften är 7,95 € per leverans oberoende paketets vikt. Faktureringstillägg 1,95 € om du väljer att få fakturan med i leveransen (14 dagars betalningstid). Väljer du Klarna lasku så är faktureringstillägget 3,96€. Du kan välja att få ditt paket via posten eller via Matkahuolto. Vid postförskott tillkommer 5,00 €.


POSTI

Postin pakettiautomaatti (SmartPOST).

Voit edelleen tilata tuotteet Postipakettina lähimpään Postin toimipisteeseen mutta tarjoamme käyttöösi myös Postin pakettiautomaattiverkoston. Postin pakettiautomaatti on edullinen, helppo ja nopea tapa vastaanottaa tilaukset. Pakettiautomaatit sijaitsevat lähellä olevilla asioimispaikoilla ja ovat käytettävissäsi viikon jokaisena päivänä. Matkapuhelinnumerosi on erittäin tärkeä pakettiautomaatti-toimituksessa.

Noutaminen tapahtuu seuraavasti:

1. Saat tekstiviestillä lokeron avauskoodin
Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Älä hävitä viestiä, tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.

2. Valitse automaatilta "Nouda paketti"
Näppäile automaattiin tekstiviestillä saamasi koodi. Automaatti ilmoittaa lokeron sijainnin, missä lähetys on. Paina "Avaa lokero" -näppäintä
ja lokero avautuu.

3. Lokero avautuu. Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti.
Pitkien ja joustavien aukioloaikojen ansiosta voit noutaa pakettisi silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

On myös mahdollista saada pakettisi suoraan kotiovelle. Tämä vaihtoehto on kalliimpi ja mahdollista vaIn jos jätät tilauksesi puhelimitse.


Matkahuolto MyPack Lähelläpaketti

Kun teet tilauksestasi, paketti toimitetaan oletettuun lähimpään noutopisteeseen, jonka voit halutessasi muuttaa seuraavan tilauksen yhteydessä. Pakettia säilytetään noutopisteessä 14 päivää paketin saapumisesta. Matkahuollolla on Suomessa yli 1200 noutopistettä ja verkosto katta koko maan. Paketti saapuu noutopisteeseen pääsääntöisesti toisena arkipäivänä. Matkahuolto toimittaa pakettisi nopeasti ja varmasti noutopisteeseen lähellä sinua, koko maassa. Noutopaikaksi voi valita Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Suomen Lähikauppa Oy:n Siwa,- Valintatalo- taiEuromarket-myymälän. Tilauksen yhteydessä kannattaa ilmoittaa matkapuhelinnumerosi, niin saat tekstiviestin heti, kun paketti on noudettavissa. Pitkien ja joustavien aukioloaikojen ansiosta voit noutaa pakettisi silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Matkahuolto Jakopaketti
Matkahuollon Jakopakettina lähetys viedään vastaanottajalle perille asti. Sen toiminta perustuu nopeuteen, tiheisiin yhteyksiin ja kattavaan reitistöön. Jakopakettia suositellaan käyttämään, kun vastaanottajana on yritys. Tämä vaihtoehto on mahdollista vain jos jätät tilauksesi puhelimitse.

Kuinka kauan paketin saaminen kestää?

Toimitusaika on noin 3-6 päivää ja tilaukset toimittaa Matkahuolto tai Posti.

Voinko tehdä muutoksia tilauksiin?

Tilauksia ei voi muuttaa tai perua jälkikäteen. Jos et voi lunastaa tilausta, ota mahdollisimman pian yhteyttä Tabita products Oy:n numeroon 050 505 4238

Voiko Tabita productsin tuotteita tilata puhelimitse tai sähköpostilla?

Kyllä voit tilata myös puhelimitse 050 505 4238 tai lähettää tilauksesi sähköpostitse osoitteeseen tabita@engedi.fi . Toivomme kuitenkin, että teet tilauksesi pääsääntöisesti verkkokaupan kautta.


TÄRKEÄÄ TIETOA MAKSAMISESTA

Miksi tilaukseni ei koskaan tullut perille, vaikka maksoin sen pankin maksujärjestelmän kautta?

Muistitko palata maksamisen jälkeen engedi-verkkokaupan sivuille? Näin tulee tehdä, jotta tieto maksamisesta kulkisi meille. Palatessasi saat tilausvahvistuksen. Se varmistaa, että tilauksesi on vastaanotettu.

Kuinka varmistan, ettei seuraava seuraava tietokoneen käyttäjä palaa tietoihini?

Sinun kannattaa tyhjentää selaimesi välimuisti ja sivuhistoria lopettaessasi asioimisen sivuillamme. Sulje vielä lopuksi selain, jotta tietosi varmasti poistuvat muistista.

Miten maksan kortilla tai laskulla? Miten voin maksaa pankkikortilla?


Voit maksaa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla. Valitse Maksun tiedot-sivulla Verkkopankki- tai korttimaksu (Paytrail Oyj) vaihtoehto. Kun teet tilauksen sinut ohjataan Paytrail Oyj -palveluun, josta voit valita tarjolla olevista maksutavoista. Maksun jälkeen sinut ohjataan takaisin verkkokauppaan. Saat tunnusluvut verkossa maksamista varten omasta pankistasi.

Miten voin maksaa luottokorttilla?

Voit maksaa ostoksesi VISA-kortillasi tai Euro/MasterCardillasi. Valitse Maksun tiedot-sivulla Verkkopankki- tai korttimaksu (Paytrail Oyj) vaihtoehto. Kun teet tilauksen sinut ohjataan Paytrail Oyj -palveluun, josta voit valita tarjolla olevista maksutavoista. Maksun jälkeen sinut ohjataan takaisin verkkokauppaan.

Visa Electron -kortilla tehdyn verkkomaksun hyväksyminen riippuu pankista. Tarkista Visa Electron -kortin toiminta verkkokauppamaksamisessa pankistasi.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Tabita products Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki
kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 (ark. 8-19), Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Miten voin maksaa laskulla?

Klikkaa Maksaminen-sivulla Laskulla-linkkiä, jolloin sinulta kysytään henkilötunnusta. Laskulla voit maksaa ostoksesi yhdessä erässä laskulla 14 päivän korottomalla maksuajalla. Laskulla maksettaessa peritään laskutuslisä 3,95 €. Klarna Oy:n lasku lähetämme tuotteiden mukana.

Huom! Ostosumman on oltava vähintään 20 euroa.

Tilaus toimitetaan ainoastaan luotonottajan Väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen ja myymme laskulla vain Suomessa vakinaisesti asuville asiakkaille. Vain täysi-ikäiset asiakkaat voivat tilata tuotteita laskuun.

Luotonantaja laskuunmyynnissä on Klarna AB (Y-tunnus SE556737-0431). Jos sinulla on laskuasioihin liittyvää kysyttävää voit ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@kreditor.fi tai soittamalla numeroon +358 942599770.

Vaihto-oikeus

Onko tuotteilla maksutonta vaihto-oikeutta?

Tuotteilla ei ole toistaiseksi maksutonta vaihto-oikeutta, vain 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön. Rahojen palautus 30 pv sisään tuotepalautuksen vastaanottamisesta.

Kenelle voi valittaa, jos tuotteessa on vikaa?


Mikäli saat viallisen, väärän tai muutoin puutteellisen tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä toimistoomme puh.nro: 050 505 4238

Miksi tuote on poistunut valikoimasta?

Jos tuote ostetaan loppuun tai se poistuu valikoimasta, poistuu se samalla verkkokaupan sivuilta. Tabita products Oy:n sivuilla ei siis näy tuotteita, joita ei ole enää saatavilla.

Onko ostaminen turvallista?

Ostaminen on turvallista. Käytämme tilauksen siirroissa ja maksuohjelmissa aina suojattua yhteyttä, joka estää tiedon joutumisen vääriin käsiin.

EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) sovelletaan 25.5.2018 alkaen. Uudella sääntelyllä parannetaan kuluttajien tietosuojaa, sillä se lisää henkilötietojen käsittelyn läpinäkyvyyttä ja yhtenäistää sääntelyä
kaikissa EU-maissa. Tämä on sinulle tiedoksi – sinun ei tarvitse tehdä asian vuoksi mitään.



EN GEDI VERKKOKAUPPA,
Tabita Products Oy